Iga Świątek została ambasadorką marki Lancôme. Polka dołączyła do Julii Roberts i Zendayi

Iga Świątek, liderka światowego rankingu WTA, została pierwszą ambasadorką Lancôme w Polsce. Fot. Agencja kreatywna: Enyo Fotograf: Gosia Turczyńska

Iga Świątek, liderka światowego rankingu WTA, została pierwszą ambasadorką Lancôme w Polsce. Paryż jest dla Igi wyjątkowym miejscem, bo tam wygrała swój pierwszy tytuł wielkoszlemowy, a w kolejnych latach dodała następne dwa. Teraz do trzykrotnego zwycięstwa podczas Roland Garros można dopisać jeszcze kolejny powód, który może ściągać myśli Igi ku Paryżowi. Lancôme to bowiem francuska marka wywodząca się właśnie w stolicy tego kraju.

– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki - powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek. Fot. Agencja kreatywna: Enyo Fotograf: Gosia Turczyńska
– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki – powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek. Fot. Agencja kreatywna: Enyo Fotograf: Gosia Turczyńska

– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości – powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek.

– Niezmiernie się cieszę się, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność, wierzyły w swoje możliwości i pewne siebie realizowały swoje marzenia. Jako fan tenisa, jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek, ponieważ łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób. Wspólnie będziemy celebrować różnorodność, redefiniować kobiecość i tworzyć przyszłość, w której każda kobieta może napisać własną historiędodał Valéry Gaucherand, prezes L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Tytuł ambasadorki Lancôme w Polsce sprawił, że Iga Świątek dołączyła do grona kobiet Lancôme, w którym znajduje się wiele inspirujących postaci, w tym również cenione przez tenisistkę Zendaya oraz Julia Roberts. Fot. Agencja kreatywna: Enyo Fotograf: Gosia Turczyńska
Tytuł ambasadorki Lancôme w Polsce sprawił, że Iga Świątek dołączyła do grona kobiet Lancôme, w którym znajduje się wiele inspirujących postaci, w tym również cenione przez tenisistkę Zendaya oraz Julia Roberts. Fot. Agencja kreatywna: Enyo Fotograf: Gosia Turczyńska

Tytuł ambasadorki Lancôme w Polsce sprawił, że Iga Świątek dołączyła do grona kobiet Lancôme, w którym znajduje się wiele inspirujących postaci, w tym również cenione przez tenisistkę Zendaya oraz Julia Roberts.

Historia francuskiej marki Lancôme sięga 1935 roku – właśnie wtedy Armand Petitjean zaczął realizować swoją wizję stworzenia uniwersalnej, globalnej marki, z którą mogłaby się utożsamiać każda kobieta. Kilkadziesiąt lat później marka wciąż pozostaje wierna swoim korzeniom. Liczą się dla niej nie tylko innowacyjne i perfekcyjnie dopracowane formuły produktów, które zachwycają klientki. Lancôme to także ugruntowane wartości, w których centrum od samego początku znajduje się kobieta.

czytaj także: Iga Świątek po raz trzeci mistrzynią Roland Garros!

ZDJĘCIA:
Agencja kreatywna: Enyo
Fotograf: Gosia Turczyńska

Udostępnij:

Facebook
Twitter

Podobne wiadomości