Krajowa Grupa Spożywcza wspiera polski tenis. SuperLIGA z nowym partnerem

Umowę podpisali: Danuta Dmowska-Andrzejuk, prezes zarządu SuperLIGA S.A. oraz Tomasz Rega, członek zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A.

Rozgrywki SuperLIGI w drugim sezonie działania będą miały nowego sponsora. Drużynowe Mistrzostwa Polski w sezonie 2023 wspierać będzie także Krajowa Grupa Spożywcza. 5 kwietnia została podpisana umowa. Tytułu sprzed roku w LOTTO SuperLIDZE bronić będzie zespół BKT Advantage Bielsko-Biała.

Zbliżająca się, druga edycja LOTTO SuperLIGI wyłoni drużynowego mistrza Polski w tenisie. O prymat najlepszego zespołu w kraju powalczy osiem ekip – BKT Advantage Bielsko-Biała, CKT Grodzisk Mazowiecki, KT Kubala Ustroń, WKT Mera Warszawa, KS Górnik Bytom, TENNIS TEAM KALISZ, AZS TENIS Poznań oraz WKS GRUNWALD Poznań (awans z forBET 1 LIGA). Cztery najlepsze drużyny po sezonie zasadniczym awansują do FINAL FOUR – turnieju finałowego, który zadecyduje o tytule oraz kolejności na podium. W zeszłym roku w gronie uczestników rozgrywek ligowych znaleźli się zagraniczni zawodnicy i zawodniczki z pierwszej setki rankingowej ATP i WTA. Nie zabrakło również polskich gwiazd tenisa, m.in.: Agnieszki i Uli Radwańskich, Łukasza Kubota, Jerzego Janowicza czy niedawnego finalisty gry podwójnej w Australian Open Jana Zielińskiego.

Łukasz Kubot w pierwszym sezonie rozgrywek LOTTO SuperLIGI reprezentował klub CKT Grodzisk Mazowiecki. Fot. Michał Stawowiak/LOTTO SuperLIGA
Łukasz Kubot w pierwszym sezonie rozgrywek LOTTO SuperLIGI reprezentował klub CKT Grodzisk Mazowiecki. Fot. Michał Stawowiak/LOTTO SuperLIGA

W gronie sponsorów tegorocznej edycji LOTTO SuperLIGA znalazła się Krajowa Grupa Spożywcza S.A.

– Zależy nam na propagowaniu pozytywnych wartości i postaw, których sport uczy. Jesteśmy sponsorem zarówno w sporcie zawodowym, jak i amatorskim. Wspieramy dorosłych i tych młodszych zawodników. Sport odgrywa bardzo ważną rolę w naszym życiu zarówno pod względem fizycznym, jak i psychicznym. Pomaganie sportowcom jest elementem misji i strategii Krajowej Grupy Spożywczej S.A. – powiedział Tomasz Rega, członek zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A.

Społeczna odpowiedzialność biznesu Krajowej Grupy Spożywczej S.A. opiera się między innymi na  działalności charytatywnej i sponsoringowej w tym: wydarzeń sportowych, sportowców i lokalnych akcji sportowych.

Jak twierdzi zarząd Krajowej Grupy Spożywczej S.A., Lotto SuperLIGA jest stałym elementem kalendarza wydarzeń sportowych w naszym kraju. Idea turnieju wpisuje się w wartości jakimi kieruje się Grupa, poprzez upowszechnianie sportu i aktywności fizycznej, promocję zdrowego i aktywnego stylu życia oraz wsparcie najmłodszych zawodników.

W ocenie zarządu SuperLIGA S.A. nawiązanie współpracy sponsoringowej z Krajową Grupą Spożywczą S.A. podnosi wiarygodność oraz prestiż rozgrywek, a tym samym przyczynia się do popularyzacji tej dyscypliny w Polsce.

Od lewej: Artur Bochenek i Danuta Dmowska-Andrzejuk, reprezentujący zarząd SuperLIGA S.A. oraz Tomasz Rega z zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A.
Od lewej: Artur Bochenek i Danuta Dmowska-Andrzejuk, reprezentujący zarząd SuperLIGA S.A. oraz Tomasz Rega z zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A.

– Krajowa Grupa Spożywcza hołduje tym samym wartościom, co my. Projekt zawodowej ligi tenisa powstał po to, aby wspierać rozwój klubów, w barwach których startuje wielu młodych, perspektywicznych zawodników, jak obecna na losowaniu Weronika Ewald, tegoroczna ćwierćfinalistka juniorskiego Australian Open. Poprzez udział w rozgrywkach LOTTO SuperLIGa mogą oni podpatrywać i czerpać to co najlepsze z bardziej doświadczonych zawodników i zawodniczek, notowanych nawet w 50-tce rankingowej ATP czy WTA, a w przyszłości skutecznie z nimi rywalizować. To najlepszy sposób na wychowanie przyszłych mistrzów pokroju Igi Świątek czy Huberta Hurkacza – przekonuje Danuta Dmowska-Andrzejuk, prezes zarządu SuperLIGA S.A.

Udostępnij:

Facebook
Twitter

Podobne wiadomości