Iga Świątek i Oshee podpisali kontrakt, w ramach którego marka została głównym partnerem tenisistki. Na jego mocy, Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie, produkty Oshee sygnowane jej nazwiskiem pojawią się na sklepowych półkach niemal na całym świecie, a jednym z wiodących elementów współpracy będzie obecność logotypu Oshee na strojach meczowych oraz na bluzach konferencyjnych tenisistki. Podkreśla to zaangażowanie marki w profesjonalne wsparcie zawodniczki na każdym etapie jej sportowej drogi.
– Sport na najwyższym poziomie to nie tylko treningi i turnieje. To także regeneracja i dbanie o organizm, m.in. poprzez odpowiednie nawodnienie. Oshee od lat dostarcza mi produkty, które wspierają mnie na korcie i poza nim. Dodatkowo, to marka dla osób aktywnych, co jest spójne z moim stylem życia oraz wartościami, jakie chce promować. Cieszę się, że nasza współpraca nie tylko będzie trwała dłużej, ale także wejdzie na nowy poziom – jako główny partner Oshee będzie jeszcze bardziej wspierał mnie w codziennych wyzwaniach oraz podczas występów turniejowych – mówi Iga Świątek.

Rozszerzenie współpracy to efekt dotychczasowego sukcesu wspólnych projektów pod szyldem Oshee & Iga Team, w ramach których powstały m.in. dedykowane napoje Oshee z wodą kokosową oraz batony proteinowe – stworzone z myślą o wymaganiach sportowców. Oshee nie tylko wspiera samą tenisistkę, ale także jej sztab szkoleniowy, w skład którego wchodzą: trener Wim Fissette, psycholożka Daria Abramowicz, fizjoterapeuta Maciej Ryszczuk oraz sparingpartner Tomasz Moczek.
– Współpraca z Igą to dla nas ogromny zaszczyt, ale jednocześnie też coś więcej niż partnerstwo – to wspólna misja inspirowania ludzi na całym świecie do aktywnego i świadomego stylu życia. Wchodzimy na nowy poziom zaangażowania, dostarczając jej i jej zespołowi profesjonalne wsparcie w zakresie nawodnienia i regeneracji. Oshee to marka dla ludzi z pasją, a Iga doskonale uosabia nasze wartości: determinację, wytrwałość i dążenie do perfekcji – podkreśla Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.
(RED)

