Kongres Sport Biznes Polska tuż, tuż

Za sprawą Stowarzyszenia Sport Biznes Polska do stolicy po raz kolejny zjadą czołowi przedstawiciele rynku sportowo-biznesowego z całego kraju. Fot. Stowarzyszenie SBP

Kongres Sport Biznes Polska, którego siódma edycja odbędzie się 26 marca w Warszawie, to wyjątkowe wydarzenie, które gromadzi ekspertów w dziedzinie marketingu, biznesu, czy też organizacji imprez. W programie tegorocznej edycji znalazły się m.in. tematy: przyszłość widowisk sportowych, rozwój sportu dzieci i młodzieży czy AI w sporcie. Warto zaznaczyć, że  Kongresy SBP odbywają się regularnie i gromadzą tysiące przedstawicieli środowiska z całego kraju.

Firmy sponsorujące sport, reprezentanci organizacji sportowych, samorządów, obiektów, a także branży rozrywkowej. Za sprawą Stowarzyszenia Sport Biznes Polska do stolicy po raz kolejny zjadą czołowi przedstawiciele rynku sportowo-biznesowego z całego kraju. 26 marca podczas siódmej już edycji Kongresu SBP eksperci będą dyskutować nad bieżącymi wyzwaniami, kierunkami rozwoju i możliwościami, jakie przyniosą najbliższe miesiące branży.

Całe środowisko w jednym miejscu

Sztandarowy projekt Sport Biznes Polska wyróżnia przede wszystkim połączenie wszystkich sektorów rynku. Dzięki podziałowi na bloki tematyczne wydarzenie łączy w sobie pięć konferencji branżowych. Podczas jednego dnia uczestnicy mają szansę nie tylko zaczerpnąć wiedzy ze swojej dziedziny, ale również nawiązać kontakty i wymienić się doświadczeniami z reprezentantami pozostałych części ekosystemu sportowego. Jak informują Organizatorzy, aby ułatwić networking, przed rozpoczęciem eventu uczestnicy otrzymają dostęp do dedykowanej platformy umożliwiającej wcześniejsze umówienie spotkań 1:1. 

Dyskusje na najwyższym poziomie

Nad częścią merytoryczną wydarzenia czuwa blisko 80-osobowa Rada Programowa SBP. Na uczestników VII edycji Kongresu Sport Biznes Polska jak co roku czeka bogata agenda składająca się z 30 wystąpień w formie prelekcji, paneli dyskusyjnych oraz rozmów One on One.

26 marca spodziewać się można szerokiego przekroju zagadnień w zależności od wybranego bloku tematycznego.

W przededniu dwóch dużych wydarzeń sportowych, w programie nie mogło zabraknąć tematu Igrzysk Europejskich oraz EURO 2024 i tego, jak zaplanować strategię lokalnej komunikacji marki w okresie międzynarodowych imprez.

W agendzie znalazły się również takie kwestie, jak przyszłość widowisk sportowych w ujęciu biznesowym i marketingowym, rozwój sportu dzieci i młodzieży czy wpływ transformacji mediów sportowych na kibiców i sponsorów. Zaproszeni eksperci poruszą także wątek długoterminowych projektów sponsoringowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez sport. 

Poznaj pełny program VII Kongresu >>

Nowy obiekt, nowe możliwości

W 2024 Kongres zmienia swoją lokalizację i przenosi się do Hotelu DoubleTree by Hilton na warszawskim Wawrze:

– Każda kolejna edycja Kongresu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W listopadzie gościliśmy ponad 1000 uczestników z Polski i Europy, a w tym roku spodziewamy się jeszcze większej frekwencji. Od początku stawiamy na wysoką jakość, nowy obiekt to również nowe możliwości i większy komfort naszych gościmówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Sport Biznes Polska

Marcowemu wydarzeniu towarzyszyć będzie III Gala Sport Biznes Polska. Podczas wieczornej uroczystości Organizatorzy podsumują 2023 rok w branży sportowo-biznesowej, a także uhonorują Statuetkami marki i organizacje najbardziej zasłużone dla rozwoju sportu.

Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie organizatora: https://tiny.pl/cbb8k

Udostępnij:

Facebook
Twitter

Podobne wiadomości

US Open 2023 był ostatnim w karierze Johna Isnera, doświadczonego amerykańskiego tenisisty. Fot. www.depositphotos.com

John Isner. 14 470 asów i ani jednego więcej

Po niespodziewanym zakończeniu kariery przez Andy’ego Roddicka w 2012 roku, to John Isner wyrósł na lidera amerykańskiego tenisa. Nigdy nie sięgnął po wielkoszlemowy tytuł, ale wygrał 16 turniejów ATP w singlu, przez ponad 10 lat