Kongres Sport Biznes Polska, którego siódma edycja odbędzie się 26 marca w Warszawie, to wyjątkowe wydarzenie, które gromadzi ekspertów w dziedzinie marketingu, biznesu, czy też organizacji imprez. W programie tegorocznej edycji znalazły się m.in. tematy: przyszłość widowisk sportowych, rozwój sportu dzieci i młodzieży czy AI w sporcie. Warto zaznaczyć, że Kongresy SBP odbywają się regularnie i gromadzą tysiące przedstawicieli środowiska z całego kraju.
Firmy sponsorujące sport, reprezentanci organizacji sportowych, samorządów, obiektów, a także branży rozrywkowej. Za sprawą Stowarzyszenia Sport Biznes Polska do stolicy po raz kolejny zjadą czołowi przedstawiciele rynku sportowo-biznesowego z całego kraju. 26 marca podczas siódmej już edycji Kongresu SBP eksperci będą dyskutować nad bieżącymi wyzwaniami, kierunkami rozwoju i możliwościami, jakie przyniosą najbliższe miesiące branży.
Całe środowisko w jednym miejscu
Sztandarowy projekt Sport Biznes Polska wyróżnia przede wszystkim połączenie wszystkich sektorów rynku. Dzięki podziałowi na bloki tematyczne wydarzenie łączy w sobie pięć konferencji branżowych. Podczas jednego dnia uczestnicy mają szansę nie tylko zaczerpnąć wiedzy ze swojej dziedziny, ale również nawiązać kontakty i wymienić się doświadczeniami z reprezentantami pozostałych części ekosystemu sportowego. Jak informują Organizatorzy, aby ułatwić networking, przed rozpoczęciem eventu uczestnicy otrzymają dostęp do dedykowanej platformy umożliwiającej wcześniejsze umówienie spotkań 1:1.
Dyskusje na najwyższym poziomie
Nad częścią merytoryczną wydarzenia czuwa blisko 80-osobowa Rada Programowa SBP. Na uczestników VII edycji Kongresu Sport Biznes Polska jak co roku czeka bogata agenda składająca się z 30 wystąpień w formie prelekcji, paneli dyskusyjnych oraz rozmów One on One.
26 marca spodziewać się można szerokiego przekroju zagadnień w zależności od wybranego bloku tematycznego.
W przededniu dwóch dużych wydarzeń sportowych, w programie nie mogło zabraknąć tematu Igrzysk Europejskich oraz EURO 2024 i tego, jak zaplanować strategię lokalnej komunikacji marki w okresie międzynarodowych imprez.
W agendzie znalazły się również takie kwestie, jak przyszłość widowisk sportowych w ujęciu biznesowym i marketingowym, rozwój sportu dzieci i młodzieży czy wpływ transformacji mediów sportowych na kibiców i sponsorów. Zaproszeni eksperci poruszą także wątek długoterminowych projektów sponsoringowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez sport.
Poznaj pełny program VII Kongresu >>
Nowy obiekt, nowe możliwości
W 2024 Kongres zmienia swoją lokalizację i przenosi się do Hotelu DoubleTree by Hilton na warszawskim Wawrze:
– Każda kolejna edycja Kongresu cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W listopadzie gościliśmy ponad 1000 uczestników z Polski i Europy, a w tym roku spodziewamy się jeszcze większej frekwencji. Od początku stawiamy na wysoką jakość, nowy obiekt to również nowe możliwości i większy komfort naszych gości – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Sport Biznes Polska
Marcowemu wydarzeniu towarzyszyć będzie III Gala Sport Biznes Polska. Podczas wieczornej uroczystości Organizatorzy podsumują 2023 rok w branży sportowo-biznesowej, a także uhonorują Statuetkami marki i organizacje najbardziej zasłużone dla rozwoju sportu.
Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie organizatora: https://tiny.pl/cbb8k